Onze mensen helpen u graag!

Bij Van Dijk Groenvoorzieningen werken we met een team van meer dan dertig medewerkers enthousiast aan uw groenproject.
Maak hier onder kennis met (een deel van) ons team.

Evert Reijmes

Hoofd projectadministratie en KVGM coördinator. Evert is het aanspreekpunt voor de gehele projectadministratie en coördineert alles wat met kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu te maken heeft. Tevens beheert hij het gehele automatiseringssysteem.

Gert Klaassen

Werkvoorbereider/calculator. Gert is verantwoordelijk voor de volledige offerteadministratie. Hij maakt alle calculaties, regelt aanvragen voor openbare inschrijvingen en doet de inkopen.

Johan van den Berg

Uitvoerder. Johan bereidt projecten voor en begeleidt de werknemers in de uitvoering van deze projecten. Ondersteunt de directie m.b.t. de planning van de werkzaamheden. Hij beheert tevens het machinepark.

Els van Dam

Els is onze medewerkster Personeel & Organisatie. Alles wat met het personeel te maken heeft, beheert zij. Daarbij kunt u denken aan ziekteverzuim, personeelsgesprekken en salarissen.

Wilma de Koning

Financieel administratief medewerkster. Wilma neemt de telefoon op en regelt de financiële administratie, correspondentie en verzekeringen.

Dick van Dam

Dick is de eigenaar van Van Dijk Groenvoorzieningen. Hij is eindverantwoordelijk voor alle bedrijfsprocessen. Dick coördineert de binnendienst en heeft vooral contacten met onze particuliere klanten, VVE’s, bedrijven en instellingen.

Henk van Leijenhorst

Henk is Hoofd Projectleider bij Van Dijk Groenvoorzieningen.
Hij beheert acquisitie en aanbestedingen.
Henk is verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding en aansturing.
Met name in het groot groen zoals voor Gemeenten en Wegenbouwers.

Robert Prins

Projectleider. Robert is verantwoordelijk voor diverse taken in het werkproces.
Met name zijn zijn werkzaamheden: calculatie, werkvoorbereiding, werkplanning, begeleiden
uitvoering en oplevering .

Heb jij een hart voor groen? Kom bij ons werken!